Co můžu nabídnout

Webový vývoj

Mám dlouholeté zkušenosti s vývojem aplikací v PHP a Javascriptu. Pracuji hlavně s frameworky Nette a Symfony ve spojení s Doctrine2 nad MySQL nebo PostgreSQL.

Kód verzuji v GITu, kde se snažím dodržovat principy GIT-flow. Pull requesty prochází přes code review, což pomáhá předcházet chybám a zlepšit úrověň kódu i ostatních vývojářů.

Rád ke svému kódu píšu testy kde využívám především Nette Tester, PHPUnit, Mockisku nebo CodeCeption.

Uživatelský výzkum

Zjišťování potřeb uživatelů je jedna z nejdůležitějších činností pro každý projekt. Pokud dokážete opravdu dobře pochopit své zákazníky, usnadní vám to spoustu práce. Lidé mají nejrůznější motivace, potřeby a problémy a čím lépe jim dokážete pomoci, tím větší šanci na úspěch bude vaše služba mít.

Dokáži vám pomoci s vymezením cílové skupiny, definováním klíčových prvků z hlediska uživatelů, analýzou nákupního procesu a jak dát tyto důležité informace dohromady a vytěžit z nich maximum.

Strategie

Pomůžu vám najít odpovědi na základní otázky ohledně webu a propojit je s vaším byznysem. Znamená to především pochopení vašeho záměru a vaší firmy. Následně je nutné tyto informace propojit s uživatelským výzkumem. Jedině tak může vzniknout web, který bude úspěšný a bude dávat smysl.

Mohu vám pomoci také s definicí strategie jako takové - tedy definici toho co, jak a proč vaše firma dělá. Je důležité ujasnit si klíčové body typu cílová skupina, trh a konkurence, jedinečný prodejní argument (USP), pozice a typ vaší značky a další.

Marketing

Marketing je vždy dlouhodobý proces, který má mnoho částí. Dobrý marketing by měl být zaměřený na uživatele a využívat poznatků z uživatelského výzkumu a strategie. Teprve poté bude stát na pevných základech.

V rámci marketingu vám mohu pomoci s analýzou webu, SEO (optimalizace nalezitelnosti / optimalizace pro vyhledávače), analýzou klíčových slov, linkbuildingem, využitím zbožových vyhledávačů a obecně inbound marketingem, který tyto činnosti zastřešuje.

Testování a poradenství

Cílem testování je ověření a vylepšení současného webu nebo jeho návrhu. Zpětnou vazbu je možné získat různými formami podle toho, jak daleko s vaším projektem jste. Obecně platí, že čím dříve objevíte nějakou chybu, tím levnější bude ji opravit.

Pro hotový web se nejčastěji používá uživatelské testování, A/B testování, analýza pohybu kurzoru, analýza formulářů a další.

Velmi důležitá je použitelnost a obchodní účinnost, která využívá poznatky především z testování a má za cíl vylepšit obchodní výkon webu.

Analytika

Chcete lépe poznat své zákazníky? Webová analytika se zabývá chováním návštěvníků na webu a můžete díky ní zjistit, jak se vašemu webu daří plnit očekávané cíle. Víte, jak změřit výnos konktrétní kampaně, zdroje návštěvnosti nebo reklamy? A hlavně - jak tato data využít?

Pomůžu vám s nasazením Google Analytics, analýzou návštěvnosti a upozorním vás na možné problémy a pasti reportů.

Chcete pomoci?

Spojte se se mnou